လူသစ္မည္ေသာ ငတိ
(၈)တန္း ေက်ာင္းသားႏွစ္ေယာက္ကို သခ်ာၤ(၂) သင္ေနသည္။ ရွင္းလင္းသင္ၿပေနေသာ
သီအိုရမ္မွာ ပိုက္သာဂိုးရပ္၏သီအိုရမ္ ေတာင့္မွန္ၾတိဂံတစ္ခုတြင္
ေတာင္႕မွန္ခံအနား ႏွစ္ထပ္သည္ က်န္အနားႏွစ္ထပ္၏ေပါင္းၿခင္းႏွင့္ တူညီသည္ဟု
အားၾကိဳးမာန္တက္ရွင္းၿပေနခ်ိန္-
ေက်ာင္းသား>> ဆရာသစ္ ေက်ာင္းမွာသင္တဲ႔ ပိုက္သာဂိုးရပ္သီအိုရမ္နဲ႔ ဆရာသင္တာနဲ႔မတူဘူး ဆရာ
ဟာ စိတ္ထဲေတြခနည္းၿဖစ္သြားသည္ ဒီသီအိုရမ္ကို သံုးစြဲလာသည္မွာလည္း အေတာ္ကိုၾကာခဲ႔ၿပီ၊ ေနာက္သီအိုရမ္ဆိုတာမ်ိဳးက ဘယ္သူသင္သင္ ဒါမ်ိဳးပဲၿဖစ္ရမွာဆိုေတာ့ က်ေနာ္မွာ နဖူးေခၽြးၿပန္သြားရသည္။ ဒါနဲ႔ ေက်ာင္းသားအား ေမးရေလ၏
သစ္>> အင္း ဘယ္လို မတူတာလည္း ေၿပာပါဦး
ေက်ာင္းသား>> ဟာ ေတာ္ေတာ္ကြာတယ္ ဆရာ ေက်ာင္းမွာက လကၼနဲ႔ဆြဲခိုင္းတယ္ ဆရာက စင္တီမီတာနဲ႔ ဆြဲခိုင္းတယ္ လံုး၀မတူဘူး။
သစ္>> တိန္!
လူသစ္တစ္ေယာက္ ရယ္ရမလို ငိုရမလိုၿဖစ္သြားရသည္။ တကယ္ေလးစားထိုက္တဲ႔ ရွစ္တန္းေက်ာင္းသားရဲ႕ IQဗ်ာ။
က်ေနာ္ ဒီေကာင့္ကို စာဆက္သင္ခ်င္စိတ္ မနည္းၿပန္ေမြးလိုက္ရတယ္။
ေက်ာင္းသား>> ဆရာသစ္ ေက်ာင္းမွာသင္တဲ႔ ပိုက္သာဂိုးရပ္သီအိုရမ္နဲ႔ ဆရာသင္တာနဲ႔မတူဘူး ဆရာ
ဟာ စိတ္ထဲေတြခနည္းၿဖစ္သြားသည္ ဒီသီအိုရမ္ကို သံုးစြဲလာသည္မွာလည္း အေတာ္ကိုၾကာခဲ႔ၿပီ၊ ေနာက္သီအိုရမ္ဆိုတာမ်ိဳးက ဘယ္သူသင္သင္ ဒါမ်ိဳးပဲၿဖစ္ရမွာဆိုေတာ့ က်ေနာ္မွာ နဖူးေခၽြးၿပန္သြားရသည္။ ဒါနဲ႔ ေက်ာင္းသားအား ေမးရေလ၏
သစ္>> အင္း ဘယ္လို မတူတာလည္း ေၿပာပါဦး
ေက်ာင္းသား>> ဟာ ေတာ္ေတာ္ကြာတယ္ ဆရာ ေက်ာင္းမွာက လကၼနဲ႔ဆြဲခိုင္းတယ္ ဆရာက စင္တီမီတာနဲ႔ ဆြဲခိုင္းတယ္ လံုး၀မတူဘူး။
သစ္>> တိန္!
လူသစ္တစ္ေယာက္ ရယ္ရမလို ငိုရမလိုၿဖစ္သြားရသည္။ တကယ္ေလးစားထိုက္တဲ႔ ရွစ္တန္းေက်ာင္းသားရဲ႕ IQဗ်ာ။
က်ေနာ္ ဒီေကာင့္ကို စာဆက္သင္ခ်င္စိတ္ မနည္းၿပန္ေမြးလိုက္ရတယ္။